Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем в спирачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем в спирачките

    Здравейте колеги, от известно време "ровя" из форума, но едва днес се регистрирах. Преди около месец се сдобих с Алфа 33 1.4ie SportWagon '93 и се опитвам горе-долу да я вкарам в ред. Та нека си дойдем на въпроса и да спра да пиша излишни приказки.

    Тук е мястото да отбележа, че колата имаше прекрасни спирачки преди цялата авантюра.
    След като вкарах колата в движение(прегледи, застраховки и създаването на под на мястото на задните пасажери ) подкарах колата и при първото натискане на спирачката ми се спука спирачна тръба отиваща към задните гуми (видимо беше доста загнила и явно е понесла някой удър с чук по невнимание при правенето на пода ). Смених въпросната тръба, но в последствие колата започна да спира тегаво(плавно и доста бавно). Обезвъздуших всички и 4-те пакета няколко пъти, но нямаше подобряване. Вчера ми попадна наръчника в който пише, че се обезвъздушава и разпределителя на спирачното усилие на задните спирачки, но за жалост ме тръшна лоша ангина и нямам възможност да проверя.

    Та въпроса ми е, може ли проблема да е в това, че не съм обезвъздушил разпределителя или ми заминава сервото.

    П.С. Забравих да спомена, че когато натисна втори път ми се струва, че почва да спира по-добре и педала става малко по-твърд(може и да си внушавам).

    П.П.С. Предварително благодаря много на всички които ще помогнат по въпроса и се извинявам ако е имало подобна тема, аз не можах да я намеря.

  • #2
    Според мен от някъде ти пълни системата с въздух ... след обезвъздушаване има ли временно подобрение?
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #3
      Колага щом става с напомпване на педала значи има въздух като цяло на 33йките този распределител така наречения "кантар" прави проблеми и задните спирачки не са много добри , защо не се обърнеш към колегата Fiat_fen той е от Добрич и може да измислите нещо по въпроса но както го описваш си е да обезвъздушаване и почистване на кантара

      Comment


      • #4
        Добре си мислих аз да го изхвърля направо кантара и да си останат директно вързани ама айде викам, да не съм по-умен от инжинерите които са я правили...

        Мисля утре ако съм добре в такъв случай да пробвам да обезвъздуша тоя кантар както пише в ръководството и после да видим как ще е. Пък ако не стане, ще взема да го махна направо, предполагам ще е по-добре тогава?

        Comment


        • #5
          Ако раликата е толкова фрапанта от преди според мен по-добре да търсиш проблем в предните спирачки.... там е по-голямата част от усилието и в частност... нашите апарати са с по 2 водача на апарат... те дори при често карана кола "запичат" и така външната накладка не сработвава добре.... Може и да бъркам за твоя случай,но нищо не пречи да провериш... между другото ако си с АБС (дискове отзад) задните апарати са на същия принцип, може и дам да провериш.
          Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 18:57.
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • #6
            Ще погледна и апаратите отпред, но мисля, че си се движеха нормално водачите. А отзад съм с барабани(нямам АБС).
            Благодаря за предложенията, отворен съм към още, ако на някой му дойде нещо на ум

            Comment


            • #7
              Нашите спирачни системи са едни от най-разпространените,но имат някои особености,които масово не се знаят и се процедира по по- старата система .Казаха се много верни неща,но ще си позволя да обобщя и да посоча капаните.Когато се ремонтират спирачките,задължително се раздвижват и смазват и водачите,а не само цилиндърчетата.Освен кантара,екзотично място са и маркучетата,особено задното.На него никой не му обръща внимание,а то се разлага и запушва.
              Другия проблем са автоматите на задните челюсти.По принцип не работят и се налага ръчното им регулиране.Как-писал съм по темата.Нерегулирането им създава същия проблем и симптоми,като да не е обезвъздущена системата.Препоръчам ти първо това да провериш.
              Приемаме,че всичко това е наред и си регулирал задните накладки!
              Започваме с обезвъздушаването.
              Задно ляво;задно дясно,а после предните....
              Забрави за тия глупости!
              Още в инструкцията на Москвич 412 пише:Първо големи цилиндри на предните,а после и малките и цилиндрите на задните колела!
              Преведено;първо това,с което работи първа камера на помпата,а това са предните цилиндри,а след това задните.
              Понякога гумичките на помпата са понадути и запушват отворите към казанчето и се налага да се поощри системата с помпа,която дава налягане в резервоарчето.Митака ги знае тия номера,но не ги препоръчвам,освен в краен слуай!
              Успех!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Проблема със спирачките е отстранен. Обезвъздуших пак задните и всичко се оправи. Само за протокола, кантара ми нямаш пробка, както показваха схемите в ръководството. Благодаря ви много за помощта.

                Comment


                • #9
                  Как спира сега Сигорно има голяма разлика

                  Comment


                  • #10
                    Изключително добре. Натиснеш ли по-яко и забива на място Добре, че се оправи проблема, иначе щеше да ми провали пътуването до Пловдив.

                    П.С. Много съм горд с нея, че ме доведе от Добрич до Пловдив без никакви проблеми

                    Comment


                    • #11
                      Добре,дечко!Виждам,че си щяастлив и това ни радва всички!
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X